خبر داغ

اشلی گرین مانکن و بازیگر ۲۵ ساله آمریکایی در یک اظهارنظری جنجال برانگیز گفته است آرزو دارد کریستیان رونالدو بازیکن فوق ستاره رئال مادرید اسپانیا وی را بر روی صحنه شو مدل لباس ، ببیند و برای مدتی او را همراهی کند.به گزارش بروزترین ها گرین گفته است مدتها است که دلشیفته رونالدو شده است و دوست دارد در یک دیدار خصوصی بیشتر با وی آشنا شود.

گرین گفته است که از زمان انتقال رونالدو به رئال مادرید اسپانیا اخبار وی را در زمین فوتبال و بیرون از آن پیگیری می کرده است.مانکن و بازیگر آمریکایی ، همچنین درباره بازیکن رئال مادرید گفت: رونالدو دلبر خوش رویان است و هرکس که وی را ببیند دلشیفته او می شود. گرین افزود :امیدوارم روزی فرا رسد که رونالدو مرا ببیند و برای مدتی او را همراهی کنم.



http://berooztarinha.com/wp-content/uploads/2012/04/133440032.jpg

سلام

سلام به همه ي توايلايتي هاي با معرفت خوبيد آيا؟ما نيستم خوش ميگذره؟من ميخواستم وبم رو ببندم ولي حيفم اومد وبلاگ به اين نازي رو ببندم خلاصه هستيم ديگه منتظر من و خبرام باشيد.

باي تا هاي

............

سلـــــــام برو بچ خوبین؟؟؟؟دلم براتون تنــــگولیـــــــــــــــده بود.حالا اینارو بیخیال Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

برین  ادامه مطلب

ادامه نوشته

قسمت 5 توایلایت

عكس‌هاي چهره‌هاي جديد پروژه «گرگ و ميش 5» منتشر شد

استوديوي فيلمسازي ساميت مجري اكران مجموعه فيلم‌هاي «گرگ و ميش» (Twilight) عكس‌هايي از شخصيت‌هاي قسمت پنجم اين فيلم رومانتيك خون‌آشام تحت عنوان «طلوع 2» (Breaking Dawn) را منتشر كرد.

عكس‌هاي چهره‌هاي جديد پروژه «گرگ و ميش 5» منتشر شد

 

«طلوع 2» (Breaking Dawn) پنجمين قسمت از فيلم «گرگ و ميش» است كه روز 16 نوامبر امسال روي پرده خواهد رفت.
 
 
 
 
«اشلي گرين» در نقش «آليس كالن»
 
 
«پيتر فاسينلي» در نقش «دكتر كارلايزل كالن»
 
 
«كارمن» از گروه «دنالي كاون»
 
 
«اليزار» از گروه «دنالي كاون»
 
 
«اليزابت ليزر» در نقش «اسمه كالن»
 
 
 
«جكسون راتبون» در نقش «جاسپر هال»
 
 
«كيت» از گروه «دنالي كاون»
 
«نيكي ريد» در نقش «رزالين هال»
 
 
«تانيا» از گروه «دنالي كاون»
 
 
«آمون» رئيس گروه «كاون مصري»
 
 
«بنجامين» از گروه «كاون مصري»
 
 
«گارت» از گروه «دنالي كاون»
 
 
«كبي» از گروه «كاون مصري»
 
 
«ليام» از گروه «كاون ايرلندي»
 
 
«مگي» از گروه «كاون ايرلندي»
 
 
 
«استفان» از گروه «كاون روماني»
 
 
«تيا» از گروه «كاون مصري»
 
 
«ولاديميز» از گروه «كاون روماني» 

سلام

سلاممممممچطورید بروبچدلم واستون تنگولیده بودالبته به معذرت خواهی بدهکارم چون الان ۲ماهی میشه آپ نکردم ولی دستتون درد نکنه وقتی وب رو باز کردم دیدم ۳ تا نظر تایید نشده  دارم انقدر ذوق کردم که نگو!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا بیخیال در هر صورت دوستون دارم

بازم عکس..............

http://www.objetivofamosos.com/wp-content/uploads/2010/07/ashley-greene-port6.jpg

Robert Pattinson as Edward Cullen - New Moon poster

http://www.bellasdiary.com/wp-content/plugins/pictpocket/pictPocketMoteur.php?pic=wp-content/uploads/Kstewartfans-Japan-6.jpg

http://www.bellasdiary.com/wp-content/plugins/pictpocket/pictPocketMoteur.php?pic=wp-content/uploads/MACKENZIE-FOY-11.jpg

رابرت پتیسون.................

سلامممممممم چند تا عکس از راب گذاشتم یکم بخندیم ولی خدایی عکس ها فقط برای خنده ومسخره کردن راب است(به کسی بر نخوره)خودم که عکس ها رو دیدم از خنده دلم درد گرفت

داره از سرما یخ میزنه  یکی به این یه ژاکتی چیزی بده.................

دانشمندان هنوز دلیل این حرکات راب را کشف نکردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/5.28/3robert.jpg

همیشه بر این باور بودم که هیش کی نمیتونه نگاه رابرتو تقلید کنه

 

رابرت پتینسون

 

عکس آوردم براتون

 

عکس قسمت ۲ که تیل گرگ میشه!!!!!!!!

عکس تیلور عزیزم

مادر رنزمه(بلا)

 

آلیس جون ن ن ن ن ن ن!!!!!!!!!

امت هیل...............

بازم تیل!!!!!!!!!!!!!!

 

قسمت 4 توایلایت(شکستن سحر)

سلامممممم دیگه چیکار کنم آشتی ام باهاتون

حالا برید بخونید کجا ؟آفرین ادامه مطلب

ادامه نوشته

بی معرفت ها!!!!!!!!!!!!!!!!!11

سلامماه اه اه چرا هیچ کس نمی آید وب ام؟

خسته شدم بابا  بیاین دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اصلا با همه قهرم .قهر قهر

طرفداران تیلور بخونن!

خیلی وقت پیش تو یه وبلاگ خوندم تیل بچه ی طلاقه!نمی دونم راست است یا شایعه ولی خوب نوشتم خودتون هر جوری دوس دارید فکر کنید

تیل وقتی ۶ سالش بود مادر و پدرش از هم طلاق میگیرن اون موقع خواهرش

طفلک ۱ ساله بوده

بعد هم تیلور با بابا ش زندگی میکنه و مکنا (خواهرش) با مادرش

اخه بمیرم از ۶ سالگی در حال رفت و امد بین دو تا خانوادش بوده خلا صه پدره ۱ سال بعد زن میگیره

۱ سال بعدشم دختر دومش یعنی خواهر دوم تیلور به دنیا میاد که من اسمش رو نمی دونم

الان دختره ۱۲ سالشه میگن تیل مادر و خواهرشه رو خیلی دوس داره و خیلی با هاشون رفت و امد داره

تازه با نامادریش هم خوبه و خیلی هم پدر ش رو ستایش میکنه و دوسش داره

مادر اصلی تیل هم ازدواج کرده و الان یه پسره ۸ ساله داره.

درباره ی فیلم

دیگه می خوام داستان فیلم رو براتون بگم امیدوارم دوس داشته باشید

دخترنوجوانی به اسم ایزابلا " بلا" سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس (به انگلیسی: Forks)‏در ایالت واشنگتن نقل مکان کند و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. در مدرسه بلا با همکلاسی مرموزش ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد در اصل خون آشام ۱۰۹ ساله‌ای است که در ظاهر نوجوان ۱۷ ساله‌ای به نظر می‌آید.البته ادوارد و خانواده اش فقط از خون حیوانات می آشامند. هر چند در ابتدا ادوارد سعی می‌کرده از این عشق دوری کند ولی با این حال آن دو دل به یکدیگر می‌بازند. بلا ادوارد را خاطرجمع می‌سازد که مشکلی با خون آشام بودن او و خانواده اش ندارد. وقتیکه سه خون‌آشام مسافر جیمز، لورن و ویکتوریا به شهر فورکس گذر می‌کنند، زندگی بلا دستخوش خطر از جانب آنها می‌شود. خانواده ادوارد، یعنی آلیس، کارلایل، اِزمه، جاسپر، اِمت، و روزالی به او کمک می‌کنند که از دست خون آشام‌ها فرار کند و زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا او را حفظ کنند. جیمز تمام سعی خودش را می کند تا بلا را پیدا کند ایا جیمز موفق به کشتن بلا نمی شود

 

مطلب خوب

سلام. خیلی بیکارم! واسه همین میخوام اینجا چندتا نکته و مطلب جالب راجع به گرگ و میش و بازیگراش که یادمه رو بزارم. مطمئنا کامل نیست. 1ولی خوب اشکالی نداره بخونید وحال کنید- رابرت پتینسون در طول قسمت اول فیلم، رانندگی، بیسبال و جنگ  رو یاد گرفت!

2- لاتوا کانتانته (La toa cantante ) که هم در کتاب و هم در فیلم، آرو به ادوارد میگه، به ایتالیایی یعنی خواننده ی تو ، و منظور انسانی است که بوی خونش برای اون خون آشام فرق داره و خیلی خاصه و اون خون آشام رو به خودش میخونه!

3- توی کتاب کسوف که از زبان بلاست، ادوارد و آلیس وقتی دارن باهم حرف میزنن، آلیس از ادوارد میپرسه که منظور آرو از لاتوا کانتانته چی بود. اما توی فیلم نشون میدن که آرو به ادوارد میگه!

4- اگر به فیلم یک دقت کرده باشید، میتونید استفنی مه یر رو ببینید!! وسطای فیلم وقتی بلا و پدرش توی رستوران دارن غذا میخورن، توی یکی از سکانس ها استفانی رو نشون میده که دقیقا در 1:12:8  نشونش میده! و براش بشقاب سالاد میبره و اسمش رو هم میگه! البته فکر کنم توی قسمت های دیگه مثل عروسی ادوارد و بلا در سپیده دم و جشن آلیس توی کسوف هم باشه اما یادم نیست دقیقا؟؟

 

 

5- یک خون آشام قدیمی آلیس رو خون آشام می کنه تا از دست جیمز که به دنبال شکار اون بوده نجاتش بده! جیمز هم اون خون آشام رو پیدا می کنه و می کشتش اما هرگز آلیس رو پیدا نکرد. توی فیلم هیچ اشاره ای به این موضوع نمیشه اما در کتاب اصلا دلیل حمله ی جیمز به بلا هم همین بوده. جیمز  آلیس رو به یاد میاره، تنها طعمه ای که تونست از دستش فرار کنه. از بلا هم به خاطر این فیلم میگیره که به ادوارد نشون بده. خودش هم میگه که تو (بلا) هیچ جذابیتی نداری اما میخوام اون بچه رو (ادوارد) سرجاش بشونم. دنبال آلیس هم نمیره و میگه تنها کسی بودی که از دست من فرار کردی، پس حتما لیاقت زنده موندن رو داری و در آخر هم که ادوارد تبدیل به خاکسترش میکنه !!.

 

6- جاسپر سال حدود سال 1850 سرگرد سواره نظام ارتش تگزاس بوده و اون موقع خون آشام میشه و مدت ها به کشتن انسان ها میپرداخته و واسه همین براش سخته مقاومت دربرابر خون. جاسپر حدود 70 ساله که سبزی خوار شده و یه  و 68 سال هم از ادوارد بزرگتره !!!

7- رابرت پتینسون 26 و کریستین 22 سالشه!

8- رزالی در داستان، بهترین نوازنده ی خانواده ی کالن معرفی میشه !

9- استایل زیبا ی تیلور لاتنر حاصل 7 سال کاراته و 12 سال بدن سازیه که کاراته رو از 6 سالگی شروع کرد و در 12 سالگی قهرمان مسابقات نونهالان آمریکا شد و بدن سازی رو هم بعد از کاراته ( در سن 13 سالگی ) به صورت حرفه ای دنبال کرد!

10- تیلور لاتنر تنها ۱۹ سالشه!

11- پدر تیلور خلبان خطوط هوایی تجاری است!

12- بازیگران نقش بچه های کوئیلوت عموما یا بومی (سرخپوست) هستند یا دورگه (پدر یا مادرشان بومی است) مانند سث که بازیگرش بوبو استیوارت نام داره و همینطور جیکوب که تیلور لاتنر بازیگرشه،مادرش بومی بوده و ...

13- کلان لاتز بازیگر نقش امت، از خیلی قبلتر از شروع مجموعه ی گرگ و میش، با اشلی گرین ( آلیس ) و جکسون رادبون (جاسپر) دوست بوده و پس از گرگ و میش هم با تمام اعضای اصلی مجموعه، دوستی خود را حفظ کرده!

14- اسم پیتر فاسینلی (بازیگر نقش کارلایل)  خیلی جالبه! پیتر که هیچی اما فامیلیش ، فاسینلی خونده نمیشه بلکه فاچینلی میخوننش (Peter Facinelli) جالب اینکه اسم نقشش توی گرگ و میش هم کارلایل خونده میشه نه کارلیسل (Carlisle)!!

15- رابرت داگلاس توماس پتینسون! نوازنده، مدل و بازیگر برتانیایی است!

16- رابرت دو خواهر به نام های لیزی و ویکتوریا دارد که لیزی ، خواننده است.

17- رابرت علاوه بر فیلم های اکشن،سری گرگ و میش و هری پاتر، در فیلم های رمانتیکی مثل نمایش نامه ی مکبث، Little Ashes و تس آف د داربرویلس (Tess of the d'Urbervilles) نیز بازی کرده است.

18- رابرت نواختن پیانو رو از سه سالگی و گیتار رو از پنج سالگی شروع کرد.

19- اولین کار بازیگری رابرت  در سال 2004 در یک نقش مکمل بود که با دستمزد آن هزینه ی مدرسه اش را پرداخت! هری پاتر و جام آتش اولین نقش جدی او در سینما بود.

20- رابرت از بین 3000 نفر برای بازی در نقش ادوارد کالن انتخاب شد.

21- در سال 2011، رابرت و کریستین پنجمین زوج پولدار هالیوود شناخته شدند.

22- رابرت برای اینکه احساس ادوارد رو بیشتر درک کنه، سه هفته قبل از فیلم برداری ماه نو به ایالت اورگون و شهر پورت لند رفت و طی این مدت با کسی صحبت نکرد!

23- رابرت چیزی راجع به گرگ و میش نشنیده بود و فقط وقتی شنید کریستین استوارت در نقش اصلی زن بازی میکند، برای بازی در نقش ادوارد داوطلب شد!!!

24- نیکی رید و جکسون رادبون، بیسبال بازی کردن با دست چپ رو طی فیلم برداری صحنه ی بازی بیسبال در شفق یاد گرفتند!

25-  پیتر فاسینلی، انتخاب دوم کارگردان برای بازی در نقش کارلیسل بود، و پیتر در نامه ای به کترین هاردویک نوشت و گفت امیدوارم روزی با شما همکاری کنم؛ چند روز قبل از فیلمبرداری بازیگر اصلی از نقش خود انصراف داد و کارگردان هم به پیتر پیشنهاد داد و او هم بی معطلی پذیرفت. پیتر حتی قبل از این خبر، مو های خود را نیز رنگ کرده بود!

خبر خوب

سلاممممممممممم خبر خوب اینکه وب رو نمی بندم

وقتی دیدم در عرض ۲روز وب ام انقدر طرفدار پیدا کرده گفتم حیفه شما

را ناراحت  کنم پس منتظر من و خبر های جالب باشیدبای

وای ی ی!

تیلور عزیزم از خیانت کریستین به رابرت  شدید ناراحت شدالهی ولی خوب مثل اینکه کریس ورابرت با هم آشتی کردندومیگن اون دوتا یواشکی  ازدواج کردنداگه اینطور باشه مبارکه بادا بادا مبارک بادا ایشاالا مبارک بادا

خبر بد

سلامممممممممممم بچه ها با عرض معذرت

نمی دانم این وب را تا کی ادامه میدم

شاید زود حذف اش کنم  

ولی شاید هم نه منتظر خبر ام باشید

سلامممممممممم برو بچ گلخبر خبر

تیلور جونم تو مسابقه ی سکسی ترین مردان دوم شد عالیییییییییییییییی!

قسمت 5 توایلایت

سلامممممممممممممآخ جون آخ جون قسمت ۵ توایلایت منتشر شدنمی دونید چقدر دعاکردم

نمی دونم استفانی مه یر را چه جوری راضی کردندولی خوب به ما چه ما توایلایت رو می بینیم وحال می کنیم

بچه ها می خواهم اول درباره ی بازیگران توضیح بدم

اخطار!

اگه توایلایتی هستی بخون.    

 

کریستین استوارت در نقش بلا(عاشق ادوارد)

تیلور لودنر یا لانتر در نقش جیکوب بلک(گرگینه)

رابرت پتیسون در نقش ادوارد کالن(خون آشام)

اشلی گرین در نقش آلیس کالن (خواهرناتنی ادوارد)

کلان لاتز در نقش امت هیل(شوهررزالی هیل )

جکسون رادبون درنقش جاسپر(شوهر آلیس کالن)

نیکی رید در نقش رزالی هیل(زن امت وخون آشام)

 

 

 

 

مطلب:

خون اشام وارد می شود...

رابرت پتینسون (به انگلیسی: Robert Pattinson) (زاده ۱۳ مه ۱۹۸۶ در لندن) بازیگر، مدل و نوازنده انگلیسی است و بخاطر ایفای نقش ادوارد کلن در فیلم سینمایی گرگ و میش ستوده شد.

مادرش کلر در آژانس مدل کار می‌کرد و پدرش ریچارد صادرات ماشین از کشور آمریکا داشت. او فعالیت خود را از تئاتر بازیگران آماتور بارنرز شروع کرد , بعد از کسب تجربه کافی او توانست وارد حرفه بازیگری شود .

او از طریق آژانسی که تهیه کنندگی فیلم Tess of the D'Urbervilles را بر عهده داشت توانست وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شود . رابرت دو خواهر دارد به نام های Ljzzy وVictoria که لیزی 23 ساله است و دریک گروه موسیقی کار میکند و ویکتوریا 25 ساله و در کار تبلیغات است.

رابرت در سال ۲۰۰۴ به عنوان نقش دوم در مجموعه‌ای تلویزیونی-سینمایی به عنوانRing of the Nibelungs بازی کند که بعدها نقش او حذف شد. سپس در فیلم هری پاتر و جام آتش نقش سدریک دیگوری را ایفا کرد. که بازی او بسیار ستوده شد و برخی معتقدند که بازی او در گرگ و میش مدیون حضورش در هری پاتر بوده است. رابرت در نقش ادوارد کالن در فیلم سینمایی گرگ و میش ایفای نقش کرد ادوارد خون آشام ۱۰۹ ساله‌ای است که از اینکه تبدیل به هیولا شود متنفر است بخاطر همین از خون حیوانات تغذیه می‌کند نه از خون آدم‌ها. و عاشق دختر نوجوانی به اسم بلا می‌شود.او در نقش سالوادور دالی نقش اصلی فیلم خاکستر کم (Little Ashes) و همچنین در فیلم چگونه باشی که یک کمدی انگلیسی است, ایفای نقش کرده است.

 

نام کامل :کریستن جیمز استوارت-اسمش تو فيلم: بلا سوان(عاشق دلباخته آقا ادوارد)
تاریخ تولد : نهم آوریل 1990
محل تولد : لس آ نجلس (کالیفرنیا)
حرفه : بازیگر(بيكار!!)
دوره ی فعالیت : از سال 1999 تاکنون

خودشه..............

استوارت در لس آنجلس (کالیفرنیا) به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد . پدرش ، جان استوارت ، یک مدیر نمایش و تهیه کننده ی تلویزیونی بود که برای شبکه ی Fox کار می کرد . مادرش ، جولز ، اصلیتی استرالیایی داشت . او یک برادر بزرگتر هم به نام کامرون دارد . كريس مدرسه را تا سال هفتم دنبال کرد ، و بعد تحصیلاتش را به همان شکل ادامه داد و دبیرستان را تمام کرد .

فعالیت بازیگری كريستن در سن هشت سالگی اش شروع شد ، بعد از اینکه یک نماینده بازی او را در نمایش نامه ی کریسمس مدرسه ی ابتدایی اش دید . اولین نقش او اجرای یک نقش بدون دیالوگ در فیلمThe Thirteenth Year بود . بعد از آن او نقش دختری را در فیلم The Flintstones in Viva Rock Vegas بازی کرد که حلقه ای را پرتاب می کند . سپس در فیلم The Safety of objects نقش دختر پسر واری را بازی کرد که مادر بیوه اش مشکلات زیادی داشت با بازي ( Patricia Clarkson ) كريس نقش اصلی را در فیلم هالیوود ای Panic Room داشت ، او نقش دختر عبوس و دیابتی یک مادر طلاق گرفته را بازی کرد ( با بازي Judy Foster ) نقدهای این فیلم به طور کلی مثبت بود و استوارت توانست نظرهای مثبتی را برای بازی خوبش به دست آورد .



بعد از موفقیت فیلم Panic Room وي در یک فیلم ترسناک دیگر به ایفای نقش پرداخت ، Cold Creek Manor ، او نقش دختر Dennis Quaid و Sharone Stone را به عهده داشت ، اما این فیلم عملا از جدول باکس آفیس خارج شد .
فیلم بعدی ، نقش اول را برای او به همراه داشت ، در فیلم اکشن و کمدی Catch That Kid روبروی Max Thieriot و Corbin Bleu به ایفای نقش پرداخت . همچنین او در فیلم Undertow در نقش لیا بازی کرد .
بدون شک تحسین برانگیزترین ایفای نقش او در فیلم تلویزیونی Speak بود ، نمایشنامه ی این فیلم اقتباسی از رمان Laurie Halse Anderson است . كريستن استوارت که هنگام بازی در این فیلم 13 ساله بود ، در نقش یک دختر دبیرستانی به نام Mlinda Sordino ظاهر شد ، دختری که بعد از یک ماجرا از تماس برقرار کردن به صورت شفاهی خودداری می کند و با پریشانی های احساساتی زیادی دست و پنجه نرم می کند . كريس برای این فیلم مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفت ، او در این فیلم فقط چند خط دیالوگ داشت اما توانست تفسیرهای ذهنی اش را به خوبی در فیلم به نمایش بگذارد .

در سال 2005 او در یک فیلم تخیلی به نام Zathura ظاهر شد و در آن فیلم نقش لیسا را ایفا کرد . خواهر بی مسئولیت دو پسر کوچک که به خاطر بازی کردن با یک نوع تخته ی بازی به فضا می روند و خانه ی آنها تبدیل به یک سفینه ی فضایی می شود . منتقدان نظر مثبتی راجع به این فیلم داشتند ، اما بازی کریستن در این فیلم چندان به چشم نیامد و مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت چون شخصیت او در مدت زیادی از فیلم بی حرکت و ثابت بود . سال بعد اودر فیلم Fierce People در نقش مایا بازی کرد و بعد از آن نقش اصلی فیلم ترسناک The Messengers به او رسید .

گرگینه ی محبوب سال..............

نام کامل : تیلور دنیل لاوتنر(نام تو فيلم:جيكوب بلك)
تاریخ تولد : 11 فوریه 1992
محل تولد : گرند رپیدز (میشیگان)
حرفه : بازیگر دوبلر
دوره ی فعالیت : از سال 2001 تاکنون

لاوتنر در گرند رپیدز (میشیگان) به دنیا آمد ، مادرش دبورا کارمند یک کمپانی نرم افزار و پدرش دنیل لاوتنر خلبان خطوط هوایی تجاری بود . او تقریبا ریشه های هلندی ، آلمانی و فرانسوی دارد و به نظر می رسد که درصدی از نژاد آمریکایی های بومی ( سرخپوست ها) را هم داشته باشد ( مخصوصا) Ottawa وPotawatomiکه به نظر می رسد به خاطر اجداد مادرش باشد . او یک خواهر کوچکتر از خودش به نام مکنا دارد .

تیلور در هنرهای رزمی مهارت زیادی دارد ، او از سن شش تا سیزده سالگی به یادگیری کاراته پرداخت . وقتی یازده ساله بود در مسابقات جهانی ناسکا (کمربند مشکی) به مقام اول رسید و در سن دوازده سالگی قهرمان نونهالان جهان شد .



Twilightدر فيلم گرگ و ميش در نقش کاراکتر جیکوب بلک که یک بومی آمریکایی بود بازی کرد . فیلمی بر اساس رمان پرفروش استفنی مایر . به دلیل اینکه کاراکتر جیکوب بلک در کتاب دوم (ماه نو) تغییرات مهمی در فرم بدنش داشت کارگردان فیلم ماه نو به این فکر افتاد که از بازیگر دیگری به جای لاوتنر استفاده کند . او برای اینکه این نقش را حفظ کند تمرین هایی را برای کشیده تر شدن اندامش انجام داد(عجب!!!جلل خالق) و نزدیک به سی پوند وزنش را اضافه کرد

 

 نام کامل:اشلی میشل گریين(Ashley Greene)
تاریخ تولد:21 فوریه1987
محل تولد:جکسون ویل (فلوریدا)
حرفه:بازیگر – مدل
دوره ی فعالیت:از سال 2005 تاکنون

 

گریين در جکسون ویل (فلوریدا) به دنیا آمد ، مادرش میشل برای یک شرکت بیمه کار می کرد و پدرش ، جو گریين عضو نیروی دریایی آمریکا بود و حالا شرکت تجاری خودش را دارد . او در میدلبرگ و جکسون ویل بزرگ شد و وقتی هفده ساله بود برای دنبال کردن بازیگری به لس آنجلس رفت . اشلی یک برادر بزرگتر به نام جو دارد که هنوز با والدینش در جکسون ویل زندگی می کند .

اشلی گریين دوست صمیمی هم بازی خود ، کلان لاتز در فیلم گرگ و میش هست اما دوستی بین آنها به قبل از این فیلم برمی گردد .

اشلی در ابتدا علاقه ی زیادی به مدل شدن داشت ، اما به او گفته شد که قد 1.65 برای مدل فشن بودن چندان مناسب نیست و بهتر است که روی تبلیغات تلویزیونی تمرکز کند . بعد از گذراندن کلاس ها و چند تبلیغ بازرگانی او علاقه ی بسیار زیادی به بازیگری پیدا کرد و این حرفه را به مدل بودن ترجیح داد . گرین در سن 17 سالگی دبیرستان را تمام کرد و برای شروع بازیگری به لس آنجلس رفت . او به عنوان مهمان در بسیاری از سریال های محبوب تلویزیونی از جمله Punk’d و Crossing Jordan به ایفای نقش پرداخت .


نقطه ی اوج برای اشلی بازی در نقش آلیس کالن در فیلم Twilight بود . فیلمی بر اساس رمان پرفروش استفنی مایر . او در این فیلم با دوست قدیمی خود کلان لاتز همبازی شد . همچنین او در فیلم های New moon و Eclipse نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت .



 

 

کلان کریستوفر لاتز (به انگلیسی: Kellan Christopher Lutz) (زاده ۱۵ مارس ۱۹۸۵) بازیگر و مانکن آمریکایی است که بیشترین علت شهرت وی بازی در سری فیلم گرگ و میش و در نقش امت کالن است

 

 لاتز بازیگر بیست و چهارساله ایست که بیشتر ما اورا با نقش اِمِت کالن فیلم گرگ و میش می شناسیم. قبل از بازیگری ، او مدل Abercrombie & Fitch بوده است. لاتز فرزند میانی از بین شش برادر و یک خواهر است که در دیکینسون به دنیا آمد و دوران رشد خود را در داکوتا ، میدوست و آریزونا سپری کرد . او از سن چهارده سالگی یک مدل حرفه ای بود و پس از اتمام دوران دبیرستان به کالیفرنیا نقل مکان کرد تا در دانشگاه چپمن ، در رشته ی مهندسی شیمی تحصیل کند . اما کمی بعد تصمیم گرفت که به جای مهندسی شیمی ، حرفه ی بازیگری را دنبال کند . البته او از ابتدا این هدف را نداشت ، لاتز مدتهای زیادی دوست داشت به نیروی دریایی ملحق شود . اما ناگهان در یک اقدام غیر منتظره همه ی خواسته های قبلی اش را کنار گذاشت و بازیگر شد .



او ارتباط صمیمانه و خیلی نزدیکی با هنرپیشگان دیگر فیلم گرگ و میش داشته و گفته میشد از خیلی قبل از ساخته شدن این فیلم ، حتی قبل از شروع دوره ی بازیگری اش با اشلی گرین و جکسون رادبون دوست بوده . او جشن تولد بیست و سه سالگی اش را با حضور تمامی بازیگران فیلم گرگ و میش برگزار کرده و فکر میکند که بهترین تفریحش اینست که با دوستان توایلایتی اش قرار بگذارد ، بیرون برود و مثل دیوانه ها رانندگی کند .

 


 

جکسون رادبون نام کامل مونرو جکسون رادبون تاریخ تولد بیست و یکم دسامبر1984 محل تولد سنگاپور حرفه بازیگر، خواننده، نوازنده، تهیه کننده، ترانه سرا دوره ی فعالیت از سال 2005 تاکنون

 

مونرو جکسون رادبون، بازیگر، خواننده ی امریکایی الاصلی ست که عمده ی شهرت و محبوبیتش را از بازی کردن نقش جاسپر هیل در فیلم مشهور گرگ و میش بدست آورده. او در سنگاپور متولد شد و سپس زندگی در مکانهای مختلفی، از اندونزی گرفته تا میدلند تگزاس را تجربه کرد. جکسون اولین بار تئاتر موزیکال را از انجمن تئاتر پیکویک پلیرز تگزاس شروع کرد که انجمنی آموزشی برای هنرمندان جوان می باشد. در سالهای ابتدایی و انتهایی دوران دبیرستان، توجه او به آکادمی هنری اینترلوکن جلب شد، مدرسه ای تخصصی در میشیگان که رادبون دوران حرفه ای آموزش تئاتر را در آن گذراند. پس از فراغت از تحصیل او تصمیم گرفت برای پیگیری رشته ی مورد علاقه اش به آکادمی سلطنتی اسکاتلندی موزیک و فیلم برود، اما درعوض به لس آنجلس رفت تا آزمایشی هیجان انگیز در مورد پرده ی سینما انجام دهد.

بعد از مدت کوتاهی اقامت در ال ای، جکسون نقشی در برنامه ی دیزنی 411 گرفت که هنرمندانی نظیر هیلاری داف و خواهران آلی و ای جی در آن حضور داشتند. او همچنین در سریالهای o.c. و نزدیک به خانه، به عنوان هنرپیشه ی مهمان ایفای نقش کرد. از جمله فیلمهای سینمایی او می توان به Molding Clay، دعای صبحگاه، و تراویس و هنری اشاره کرد. در سال 2008 جکسون نقش ستوده شده ی جاسپر هیل خون آشام را در فیلم گرگ و میش بازی کرد که اولین قسمت از سری فیلمهای اقتباسی رمان مشهور استفانی مه یر بود.

 

 

 

 

نام کامل: نیکل هاستون ریید ( Nicole Houston Reed )

متولد : 17 می 1988 لس آنجلس، کالیفرنیا ، ایالات متحده

شغل: بازیگر، فیلمنامه نویس، مدل، خواننده، آهنگ نویس و کارگردان صدا و تصویر

اشتغال از سال : 2003

نیکل هوستن رید ( نیکی رید )، بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون، از سال 2003 با بازی خود در فیلم «سیزده 13» که خود فیلمنامه ی آنرا نوشته بود درخشید و شناخته شد. او با فیلم های دیگری نیز شناخته شده است از جمله : « ارباب شهر سگ ها » و « ملاقات اول مینی». اما مشهور ترین نقش او با بازی در سری فیلم های گرگ و میش و در نقش رزالی هیل، رقم خورد.

نیکی رید در غرب لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد. مادرش کریل هوستون، متخصص زیبایی و پدرش سث رید، طراح لباس بود. او یک برادر بزرگ به نام ناتان دارد. پدرش یهودی و مادرش دورگه آمریکایی-ایتالیایی و یک مسیحی است.

پدر و مادرش هنگامی که او دو سال داشت طلاق گرفتند و مادرش به تنهایی عهده دار بزرگ کردن او شد.

بعد از موفقیت فیلم سیزده، (در سن 15 سالگی! ) نیکی به دبیرستان آلکساندر هامیلتون رفت اما سال بعد از آنجا خارج شد و تحصیلاتش را در خانه ادامه داد.

نیکی رید و کاتراین هاردویک، کارگردان فیلم سیزده، فیلمنامه ی آن را تنها در 6 روز تمام کردند که برای فیلمی هالیوودی بسیار زمان کوتاهی است. تهیه کننده به نیکی پیشنهاد کرد نقشی را نیز در فیلم بازی کند و او پذیرفت

در 12 فبریه ی 2008 از او برای بازی در نقش رزالی در سری فیلم های گرگ و میش دعوت شد. 6 روز بعد او نامه ای به طرفدارانش نوشت و ضمن تشکر از آنها رسما این نقش را پذیرفت.

در نوامبر 2009 او یک موزیک ویدئو برا ی دوستش در لندن ساخت. او همچنین برای گروه موسیقی راک « 100 میمون » که جکسون رادبون ( جاسپر در گرگ و میش! ) نیز عضو آن است، تعدادی آهنگ نوشت.

در نوامبر 2010 فیلم دیگری بازی کرد به نام « داونر گراو (؟) » به کارگردانی میشل هورنبرگ.

در سال 2010 با پاول مک دونالد آشنا شد و سپس با او ازدواج کرد. او دوستی نزدیک با بازیگران

 گرگ و میش مخصوصا جکسون رادبون، و همچنین بازیگران فیلم بچه های جاسوس، مخصوصا آلکسا وگا ( که در عروسی، ساقدوش او بود!( دارد.

سلامممممممممممممم به دوست های گلم  اول از همه بهتون بگم باید نظر بدید! ودوم اینکه شوخی سرم نمی شه حالا هم برید وب رو بخوانید وحال کنید بای